Thursday, March 22, 2012

2012

10 March 2012

hi semua... rasanya da lama xbuka blog ni... last update pun bulan 6 last year.. now, nk buka cter baru la.. first of all, aku nk tulis ckit sal someone ni.. still not official, nothing ok... ape yg gmbr di atas, this one of my feveret photo.. u know why?? bcoz i'm starting to like him.. . ngehehe :p
i just know him, around 1 month... he's my bro friend.. my brother kenalkan saya kat dia.. hahaha... sedara2 ku pun da mula bertanyakan aku da ada bf ke belum?? kenapa? nk suruh kahwen da ke? gatal gedik gler bila ckp sal kahwen... nak tu mmg nak tp tunggu la aku da tua2 ckit... kihkihkih... siap ada nak kenalkan aku dgn laki ag... bajet lawa la aku ni.. muka cam hape je kan... for now, aku nk fokus kat study, maklumla aku ni bukan budak bijak.. masuk kelas pun terlongo je xpaham...
last, aku akan selalu update blog la lpas ni... bosan2 leh share kat sini.. hope there will be change of me...
To: sape2 yg rajin baca blog aku ni,, mesti korg bosan gler kan baca blog aku.. sory sgt2.. dui bu qi... this the way how me express 1 of my feeling... :P

No comments:

Post a Comment